V hledáčku marketérů a značek se stále častěji ocitají sociální sítě oblíbené u mladé generace jako jsou Instagram, TikTok, Snapchat nebo třeba Spotify či herní platformy. S tím souvisí stále rostoucí konzumace videí i audio obsahu a obliba nových interaktivních formátů. Jaká jsou specifika tvorby obsahu pro mladou generaci a jak se v této konkurenci daří zavedeným platformám jako Facebook, YouTube, LinkedIn, ale třeba i firemním magazínům? A neopomíjejí stále marketéři zralejší cílové skupiny?

Na to vše se zaměříme ve 12. ročníku konference Content First. Podíváme se také na přípravu úspěšné obsahové strategie, využití inovativních technologií, na personalizaci obsahu, práci s daty či vyladěné SEO. Přijďte si pro pořádnou dávku obsahové inspirace.

Hlavní témata

  • Tvorba obsahu a obsahové strategie – příklady z praxe a case studies
  • Obsahové formáty (nejen) pro mladou generaci
  • Tvorba obsahu pro sociální sítě a influencer marketing
  • Inovace v content marketingu – využití AI a dalších technologií
  • Video a audio obsah – strategie, tvorba, distribuce
  • Kreativní psaní a storytelling
  • Vyhledávání v době AI – jak dostat svůj obsah do odpovědí AI modelů
  • Data, měření a analýzy – jak správně měřit výkonnost obsahu a efektivně využít data
  • Jak na personalizovaný obsah a atraktivní e-mailing

Pro koho

  • marketingoví ředitelé a manažeři
  • marketingoví specialisté
  • obsahoví stratégové, tvůrci obsahu • copywriteři