Děkujeme za váš zájem zapojit se jako přednášející do konference Content First 2026.

Témata se mohou rekrutovat z těchto oblastí:

  • Praktické case studies značek, které šlapou do content marketingu
  • AI v obsahovém marketingu: jak pomáhá při tvorbě, personalizaci a optimalizaci obsahu
  • Tvorba obsahu pro sociální sítě
  • Influencer marketing: spolupráce s influencery i ambasadory pro větší dosah
  • Vymazlený copywriting a tipy pro skvělé texty
  • Storytelling, který prodává: jak psát příběhy, co udrží pozornost
  • Kreativita v době dat: jak neztratit nápaditost, když vás tlačí čísla
  • Video a interaktivní obsah: co funguje na TikToku, Reels a Shorts pro značky
  • Podcasty a audioobsah: stojí to za to, nebo už hype vyprchal?
  • Jak zapojit zákazníky a komunity do tvorby obsahu (UGC, co-creation)
  • Jak správně vyhodnocovat úspěšnost obsahového marketingu

Pokud si myslíte, že máte k tématu co říci, pošlete návrh své prezentace, která by měla být v rozsahu 30 minut. Pokud potřebujete jiný časový limit, je nezbytné to odůvodnit. Návrhy příspěvků zasílejte do 15. února 2026 prostřednictvím formuláře na našem webu. 

Při posuzování návrhu příspěvku se bere v úvahu zejména: 

  • Soulad příspěvku s tématem konference
  • Původnost a novost příspěvku, informační hodnota pro publikum
  • Příspěvky se přijímají v českém, slovenském nebo anglickém jazyce 

TIP: Čím konkrétnější popis prezentace poskytnete, tím větší máte šanci dostat se do finálního výběru. A kdyby to tentokrát nevyšlo, budeme o vás vědět a třeba se stanete součástí konference v dalším roce.

Děkujeme za váš zájem.