Děkujeme za váš zájem zapojit se jako přednášející do konference Content First 2026.
Témata se mohou rekrutovat z těchto oblastí:
- Praktické case studies značek, které šlapou do content marketingu
- AI v obsahovém marketingu: jak pomáhá při tvorbě, personalizaci a optimalizaci obsahu
- Tvorba obsahu pro sociální sítě
- Influencer marketing: spolupráce s influencery i ambasadory pro větší dosah
- Vymazlený copywriting a tipy pro skvělé texty
- Storytelling, který prodává: jak psát příběhy, co udrží pozornost
- Kreativita v době dat: jak neztratit nápaditost, když vás tlačí čísla
- Video a interaktivní obsah: co funguje na TikToku, Reels a Shorts pro značky
- Podcasty a audioobsah: stojí to za to, nebo už hype vyprchal?
- Jak zapojit zákazníky a komunity do tvorby obsahu (UGC, co-creation)
- Jak správně vyhodnocovat úspěšnost obsahového marketingu
Pokud si myslíte, že máte k tématu co říci, pošlete návrh své prezentace, která by měla být v rozsahu 30 minut. Pokud potřebujete jiný časový limit, je nezbytné to odůvodnit. Návrhy příspěvků zasílejte do 15. února 2026 prostřednictvím formuláře na našem webu.
Při posuzování návrhu příspěvku se bere v úvahu zejména:
- Soulad příspěvku s tématem konference
- Původnost a novost příspěvku, informační hodnota pro publikum
- Příspěvky se přijímají v českém, slovenském nebo anglickém jazyce
TIP: Čím konkrétnější popis prezentace poskytnete, tím větší máte šanci dostat se do finálního výběru. A kdyby to tentokrát nevyšlo, budeme o vás vědět a třeba se stanete součástí konference v dalším roce.
Děkujeme za váš zájem.